zondag 24 augustus 2008

111 - 1968 - Ravi Shankar - The Sounds Of India

Na het prima album van Shivkumar Sharma hoopte ik met "The Sounds Of India" van Ravi Shankar een even aangenaam album tegen te komen. De heer Shankar geeft in het eerste nummer een erg interessante inleiding over Indiase muziek. In een paar minuten probeert hij wat uitleg te geven zodat je dit album nog beter leert appreciƫren.

Mij lukt het jammer genoeg niet om van dit album te genieten. De vier nummers die op de inleiding volgen klinken me nagenoeg hetzelfde, wat na een tijdje ongelooflijk gaat irriteren. Nergens heb ik het gevoel dat ik "The Sounds Of India" ook maar dieper ga appreciƫren, ook niet na het nogmaals beluisteren van de inleiding.

Simpele slotsom: dit is gewoon mijn soort muziek niet. Ik geef dan ook geen punten, wegens totaal irrelevant.

Geen opmerkingen: