zaterdag 27 december 2008

195 - 1970 - Rod Stewart - Gasoline Alley

Een album van Rod Stewart goed vinden, beschouwde ik tot voor kort nog nét geen misdaad tegen de menselijkheid en nu mag ik er zelf één bespreken. Ik zat klaar om dit album genadeloos en tot op de grond af te breken maar dan bleek ik "Gasoline Alley" zowaar een interessant album te vinden en Rod Stewart een goede zanger.

Het heeft dan ook even geduurd voor ik deze review kon/durfde schrijven, want dit had ik allesbehalve verwacht. Op "Gasoline Alley" wordt er gerockt met zowel elektrische als akoestische gitaren, worden er prima songs gespeeld (Gasoline Alley en Only A Hobo als absolute blikvangers) en zingt Stewart *slik* de sterren van de hemel.

God beware mij voor deze bespreking, maar dit zijn negen songs die toch echt wel de moeite zijn om te beluisteren.

Punten: 9/10